Het verhaal achter de ”gestolen” Ferrari
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat er deze week een video over het internet rondging waar je kon zien dat er een Ferrari op een nogal brutale wijze gestolen werd.Echter blijkt dit allemaal een grote marketing stunt te zijn, de video is ruim 2,3 miljoen keer bekeken. Lees hier het verhaal.
Het kledingmerk VISOR Ski Wear, maakt bekend dat zij de viral van de gestolen Ferrari in scene hebben gezet. In de video is te zien hoe een Ferrari wordt gestolen terwijl de bestuurder een gevallen omstander overeind helpt. De dader in deze video is “The VIZE” ”, de persoon die het skimerk VISOR gaat ondersteunen bij de verkoop van hun hoogwaardige technische ski-kleding.
Naast de introductie van de nieuwe collectie lanceert VISOR met deze ludieke actie “The VIZE”. Deze fictieve persoon gehuld in VISOR kleding leidt zijn eigen leven. The VIZE laat op een speciale manier zien hoe het merk en de producten van VISOR in de markt worden vertaald. Hij heeft zijn eigen communicatie kanalen waarin z’n levensstijl en z’n imago worden weergegeven. VISOR was opzoek naar een ambassadeur voor het merk en heeft deze gevonden in “The VIZE”.
Het skimerk VISOR is 8 jaar geleden ontstaan vanuit de hartstocht voor wintersport en een passie voor engineering. Samen met de gedrevenheid voor techniek heeft dit geleid tot een innovatief onderzoeksproject, waarbij uitsluitend de beste materialen werden vergeleken met de meest functionele toepassingen. Deze onderzoeksresultaten hebben de basis gevormd voor het merk en heeft uiteindelijk geleid tot de productie van een lijn eersteklas skikleding.
Voor meer informatie: www.byvisor.com / www.thevize.com